יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

אתר של סלקום, ביקורת המשך.

זוהי ביקורת המשך על האתר של סלקום, בה נבין האם האתר נוח וידידותי למשתמש כפי שסלקום מספרים.
בפוסט שעבר הסברתי על העמוד הראשי באתר של סלקום, על הקטגוריות הראשיות וכיצד להגיע לחבילות דקות הקיימות.
כעת נחזור שוב לעמוד הראשי ונמשיך לחקור את האתר משם.

באמצע הדף בעמוד הראשי מופיעה פרסומת, כרגע היא מתייחסת לסלקום חו"ל, על ידי לחיצה על הפרסומת אנחנו , כמובן, מגיעים לעמוד תעריפים של סלקום מחו"ל. ישנו מבצע לגולשי האתר בלבד בו משלמים באופן חד פעמי 75 ש"ח  לנסיעה וניתן לרכוש שיחות או חבילת SMS בעלות של 69 אג' לדקה/סמס. לצערי, מעבר לזה, באתר לא מפורט שום דבר, לא ניתן לדעת מה עלות החבילה (אם בכלל) והאם ישנה התחייבות וכו'. לא רשומים שום פרטים כלל מלבד מה שרשמתי, לכן הפתרון היחיד במקרה הזה הוא לבדוק את כל הדקויות מול נציג טלפוני.
כנראה שסלקום בונים על כך שנציג שירות יוכל לשכנע את הלקוח לרכוש את החבילה, אך לדעתי זה הפסד גדול לא לרשום את כל הפרטים באתר. כך הם יכלו לחסוך שיחות נכנסות למוקד טלפוני לבירורים ורכישת החבילה.

בעמוד של סלקום חו"ל בו הינני נמצאת כרגע , ישנה רשימה מצד שמאל בה ניתן לבחור "פנייה און ליין", אפשרות מאוד נחמדה, חבל שהיא חבויה ולא גלויה לעין.
לחצתי על פניה און ליין ולפניי נפתח הסבר מפורט כיצד עליי למצוא תשובה לשאלתי - בצד שמאל למטה ישנה חלונית קטנה בה ניתן להקליד שאלה או חלק ממנה והיא באופן אוטומאטי נותנת לך תשובות רלוונטיות במידה והתשובה אינה מדוייקת או לא מספקת אותך, תוכל לפנות לנציג בצ'אט.
כאן עליי לשבח את סלקום כי נציג צ'אט זו בהחלט אופציה מאוד יפה ולא קיימת בכל החברות (האמת שכמעט באף אחת לא). זה לא דבר מובן מעליו ומאוד מקל על הלקוחות. אין פה צורך של המתנה , כל שעליך לעשות הוא רק להקליד את השאלה במחשב, אין אפילו צורך להתקשר!

חשבתי שהם לא עובדים בשעה כזאת, אך לחצתי על צ'אט און ליין ומיד ענתה לי נציגה ושאלה אם אני צריכה עזרה.
עד כה הרושם הכללי מהאתר הוא מצויין, יש כמה דברים שהייתי משפרת במקומם או מחליפה מקום, אך אלא דגשים שוליים שלא משפיעים על הרושם הכללי.

האתר מאוד נוח, ידידותי ומזמין.
עד כאן תודה! המשך יום נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה